Kim
8 Jun 2026 at 20:47
Meerdere keren dressing al in de salade gedaan terwijl ik heb gevraagd voor saus apart. Daarnaast ook geen bestek terwijl dat is gevraagd. Vandaag geen bestek en geen avocado(ik heb hiervoor betaald en een uur lang gewacht. Gebeld en namen niet op.
Maud
27 May 2026 at 21:34
It was tasty but they should be more careful with how they store ingredients, I had 3 unexpected small bits in my Green Protein salad (cauliflower, chili, and coconut) which soiled the taste a bit
Dolf
27 May 2026 at 10:15
Het eten is goed! Maar de tijd van levering ...;
een heel uur later! En de bezorger was voor de geplande levering bij het restaurant. Toen we na een half uur belden, werd er gezegd dat het druk was en klanten in de zaak voorgingen. Dat kan echt niet!
AO
25 May 2026 at 18:16
Beide salades smaakten heerlijk. De bezorging was snel. Verpakking milieuvriendelijk. Toprestaurant!
AyMei
25 May 2026 at 10:32
Een vriendelijke bezorger bracht het eten snel. Het was verpakt in een kartonnen bak, in een papieren zak. Jammer dat de halve avocado ontbrak, maar dat kan gebeuren. Verder was het heerlijk. Zeker een aanrader!
verena
24 May 2026 at 19:54
Very fast delivery, friendly driver and even the bread was still hot, delicious food as always
Daan
23 May 2026 at 18:42
bezorging duurde 1 uur langer dan beloofd
Aletta
12 May 2026 at 19:23
Vind de bowl met geroosterde bloemkool, zoetzure rode ui en rode kool, avocado en hummus met knoflook. Erg lekker. Knoflooksaus kon ik apart verpakt krijgen en had ik gekozen. Was niet gedaan.
Irene
7 May 2026 at 21:35
Heerlijk
Estelle
7 May 2026 at 21:05
In een bowl had ik betaald voor extra kip maar was dit er niet in gedaan. Ook was het al gemengd met saus terwijl ik had besteld om dit niet te doen. Voor de rest prima.
Estelle
7 May 2026 at 21:04
Heel dun belegd!! Totaal niet gewend van SLA. Had de pita binnen 5 min op omdat er zo weinig vulling in zat. Ook in de bowl zat heel weinig kip terwijl daar extra voor was betaald.
camilla
7 May 2026 at 16:37
Heel lekker